x تبلیغات
مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران برتر

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402

 متقاضیان زیادی در آزمون استخدامی پزشکی،ثبت نام می نمایند. بعد از انجام فرایند نام نویسی داوطلبان بایستی در زمان اعلام شده اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت نمایند. معمولا کارت ورود به جلسه چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می گردد، از این رو داوطلبان باید کارت خود را دریافت و در روز آزمون همراه خود داشته باشند. در این مقاله در رابطه با مسائل مهم حول محور کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت پرداخته ایم.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون چند روز پیش از برگزاری آزمون پزشکی می باشد. 

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402

معمولا آزمون استخدامی وزارت بهداشت در دو بازه زمانی در هر سال برگزار می شود. داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه بایستی به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه نمایند. امسال کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پزشکی به تفکیک رشته مشاغل، برای مشاغل دندانپزشک و پزشکان متخصص در روز 23 آبان ماه 1402 و برای سایر مشاغل مورخ 25 مهر ماه 1402 بر روی سایت آزمون جهاد دانشگاهی منتشر می شود.

آگاهی از اخبار موثق در خصوص زمان مراحل مختلف آزمون های استخدامی خصوصا آزمون استخدامی وزارت بهداشت اهمیت بسیاری دارد، به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای دریافت آخرین و جدیدترین اخبار آزمون استخدامی وزارت بهداشت کانال تلگرام و پیج اینستاگرام آزمون های استخدامی را دنبال نمایید.

 

 

منبع: کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402

ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

 آزمون استخدامی آموزش و پرورش پس از کنکور، کنکور کارشناسی ارشد و کنکور دکتری جزو پرمتقاضی ترین آزمون هایی می باشد که در کشور ایران برگزار می شود. آن دسته از داوطلبانی که علاقمند به شرکت در آزمون استخدامی آموزش پرورش می باشند، بایستی شرایط مورد نیاز نام نویسی و شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش را داشته باشند. برای این منظور لازم است دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی را دانلود نموده و بخش شرایط عمومی و اختصاصی را مطالعه نمایند. این مقاله از سایت محصل به ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اختصاص داده شده است.

ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای آموزگار ابتدایی، دبیری و مربی پرورشی به صورت جداگانه انجام می شود.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

در سال های قبل تر، ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش یک مرتبه در سال انجام می شد اما در سال های اخیر، وزارت آموزش و پرورش به دلیل کمبود نیرو، چندین بار در سال اقدام به ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی می کند. متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی اموزش و پرورش لازم است منتظر زمان ثبت نام بمانند و با اعلام مهلت تعیین شده برای نام نویسی، به سایت ثبت نام مراجعه کنند و دفترچه راهنمای ثبت نام را دانلود و مطالعه نموده و از لیست رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی مطلع شوند.

چنانچه رشته تحصیلی شما جزو لیست رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی باشد، لازم است در ابتدا مدارک مورد نیاز شرکت در آزمون را فراهم نموده و سپس با مراجعه به سایت ثبت نام، در ابتدا هزینه ثبت نام را واریز نموده و کارت اعتباری ثبت نام تهیه کنید و سپس فرم اینترنتی ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش را کامل کنید. توجه داشته باشید که با دقت کافی این فرم را تکمیل کنید زیرا مسئولیت درج اطلاعات در سامانه، صرفا برعهده داوطلب می باشد.

 

منبع: ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403

 کنکور کارشناسی ارشد یک مرتبه در سال برگزار می شود و داوطلبانی که متقاضی شرکت در این آزمون می باشند، بایستی دارای شرایط ثبت نام باشند. با اعلام زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، شرایط ثبت نام نیز اعلام می شود. تمام الزامات آزمون کارشناسی ارشد در دفترچه ثبت نام درج می گردد و از همین رو مطالعه این دفترچه ضرورت دارد. تیم تحریریه محصل در این مقاله قصد دارد به جزئیات مهلت ثبت نام آزمون ارشد بپردازد.

هر ساله با اتمام زمان ثبت نام کنکور، فرصت مجددی با عنوان تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد در نظر گرفته می شود.

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403

برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد بایستی مدرک کارشناسی را تا تاریخ معین دریافت نمایید. سپس در مهلت ثبت نام به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و اقدام به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام کنید. داوطلبان باید از زمان دقیق ثبت نام مطلع باشند تا بتوانند مراحل نام نویسی الکترونیکی را به انجام برسانند زیرا بدون انجام ثبت نام کنکور، امکان شرکت در آزمون وجود نخواهد داشت.

همچنین متقاضیان می توانند ثبت نام با کنکور و بدون کنکور آزمون کارشناسی ارشد را به صورت همزمان انجام دهند. ممکن است برای شما سوال به وجود بیاید که امکان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال بایستی بگوییم؛ بله! در حال حاضر ورود بدون کنکور به مقطع ارشد با داشتن سهمیه استعداد درخشان وجود دارد.

لازم به ذکر است که روش دیگری برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد که طرح فراگیر نامیده می شود. متقاضیان طرح فراگیر با شرکت در امتحانی از دروس و منابع اعلام شده، به رقابت با یکدیگر می پردازند. در نهایت اگر قصد شرکت در آزمون ارشد را داشتید، بایستی با تاریخ های اعلام شده در جدول زیر اقدام به ثبت نام در آزمون کنید.

  • تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403: اعلام نشده است.

 

 

 

منبع: تاریخ ثبت نام کنکور ارشد 1403

زمان ثبت نام کنکور 1403

 ثبت نام کنکور سراسری و آزاد سال ها است که در حال انجام می باشد. داوطلبان می توانند در سه گروه آزمایشی اصلی (ریاضی، تجربی، انسانی) و دو کنکور شناور (هنر و زبان) با یکدیگر بر سر تصاحب صندلی دانشگاه ها رقابت کنند. تمام متقاضیان بایستی در زمان ثبت نام کنکور نسبت به نام نویسی اینترنتی و اولیه اقدام نمایند.

به طور معمول پس از اتمام تاریخ ثبت نام، تمدید مهلت ثبت نام اعلام می شود.

زمان ثبت نام کنکور 1403

همانطور که پیش تر اشاره گردید، کنکور سراسری دو مرتبه در سال و برای 5 گروه آزمایشی برگزار می گردد. طبیعتا دو بار ثبت نام نیز برای شرکت در دو آزمون نیاز است. داوطلبان می توانند به صلاحدید خود در کنکور اردیبهشت و یا تیر ماه شرکت نمایند. لازم به ذکر است که امکان ثبت نام در هر دو آزمون نیمسال اول و دوم نیز وجود دارد.

هر ساله پس از اتمام فرصت در نظر گرفته شده برای ثبت نام، برخی از داوطلبان از فرآیند نام نویسی جا می مانند! سازمان سنجش برای این دسته از داوطلبان فرصت مجددی تحت عنوان (تمدید مهلت ثبت نام)، اعلام می نماید.

زمان ثبت نام کنکور اردیبهشت 1403

آزمون سراسری اردیبهشت ماه نسبت به کنکور تیر ماه جدیدتر است و مشخصا تعداد سوالات و ابهامات بیشتری را نیز از سوی داوطلبان به همراه دارد. از جمله سوالات مطرح شده از سوی داوطلبان، درباره مهلت ثبت نام کنکور اردیبهشت می باشد که در جدول ذیل مشاهده خواهید نمود.

 

 

منبع: تاریخ ثبت نام کنکور 1403

ثبت نام بدون کنکور آزاد تهران جنوب

 دانشگاه آزاد در سال های اخیر علاوه بر جذب دانشجو از طریق کنکور سراسری، اقدام به جذب دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی و یا بدون کنکور نیز نموده است. ملاک پذیرش دانشجو در شیوه پذیرش بدون کنکور، معدل کل و کتبی دیپلم می باشد و داوطلبان می توانند بدون محدودیت، در گروه آزمایشی متفاوت از دیپلم خود، به صورت بدون کنکور وارد دانشگاه شوند. در این مقاله سعی نموده ایم به سوالات شما عزیز پاسخ دهیم در صورت بروز هرگونه سوال درباره ثبت نام بدون کنکور آزاد تهران جنوب می توانید با رزرو مشاوره تلفنی تحصیلی از کارشناسان مشاوران برتر به صورت تلفنی راهنمایی بگیرید.

 

 

 

منبع: ثبت نام بدون کنکور آزاد تهران جنوب

زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

 

داوطلبان آزمون استخدامی برای کسب مجوز شرکت در آزمون می بایست کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند و به همین منظور باید از طریق سایت سازمان جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir اقدام نمایند. لینک دریافت کارت ورود به جلسه معمولا 3 الی 5 روز قبل از زمان برگزاری آزمون فعال می گردد و شما متقاضیان می توانید با وارد نمودن اطلاعاتی همانند (شماره پرونده، شماره داوطلبی، کد رهگیری و کد ملی)، کارت خود را دریافت نمایید.

  • زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی: 1402/03/09

با مطالعه مقاله به پاسخ سوالات مطرح شده در ذهن خود رسیده اید، اگر همچنان پاسخ سوالی را نمی دانید می توانید از کارشناسان مشاوران برتر از طریق پل ارتباطی مشاوره تلفنی تحصیلی راهنمایی بگیرید. همچنین سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

 

منبع: تاریخ برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

سوالات گزینش و مصاحبه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

 آزمون های اسخدامی در هر سال اجرا می شوند، از این رو داوطلبان بسیاری که جویای شغل مرتبط با مدرک تحصیلی خود هستند، در صورت داشتن شرایط آزمون، می توانند شانس خود را امتحان نمایند. آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی دارای دو مرحله می باشد، بدین صورت که داوطلبان در ابتدا باید در آزمون کتبی شرکت نماید و در صورت قبولی در آزمون به مرحله بعد یعنی مصاحبه حضوری دعوت می شوند. چنانچه داوطلب در این مرحله نیز قبولی را دریافت نماید به استخدام در سازمان مربوطه پذیرش می گردد. 

بنابراین داوطلبان بایستی دفترچه ثبت نام آزمون را مطالعه نمایند، تا از شرایط مختلف آزمون آگاهی کامل داشته باشند و در صورت مجاز بودن در این آزمون شرکت کنند. همچنین اطلاع از مواد آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و تعداد سوالات و شرایط دروس عمومی و خصوصی نیز در نتیجه قبولی تاثیر گذار می باشد. داوطلبان بایستی با سوالات مربوط به مصاحبه آشنایی کامل داشته باشند تا بتوانند پاسخ های صحیح را به مسئولین مربوطه ارائه دهند. 

 

 

 

منبع: سوالات گزینش و مصاحبه استخدامی دستگاه های اجرایی

بهترین مشاوران انتخاب رشته کنکور

 اولین قدم پس از اعلام نتیجه اولیه کنکور سراسری، مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور و سپس اقدامات اولیه چیدمان انتخاب رشته می باشد. برخی از داوطلبان در این مرحله ترجیح می دهند از مشاوران انتخاب رشته راهنمایی دریافت نمایند و برخی دیگر نیز با بالا بردن علم خود در این زمینه، شروع به چیدمان انتخاب رشته می کنند.

انتخاب رشته به عنوان مرحله ای مهم و تاثیرگذار بایستی بر اساس علم به مواردی همانند (ارائه رشته به صورت متمرکر و نیمه متمرکز، نرم افزار تخمین رتبه و یا آگاهی از نمونه کارنامه های پذیرفته شده در سال های قبل، نحوه چیدمان اولویت ها، توجه به اصول انتخاب رشته، نوع دوره ها، نوع پذیرش ناحیه ای، قطبی، بومی، استانی و کشوری و...) انجام شود.

 

 

 

منبع: بهترین مشاوران انتخاب رشته 

راهنمای جامع انتخاب رشته کنکور سراسری

 انتخاب رشته یکی از بحث برانگیزترین و چالش برانگیزترین مراحل کنکور سراسری است که داوطلبان پس از اعلام نتایج اولیه کنکور با آن مواجه می شوند. در ابتدا باید یادآور شویم که مراحل انتخاب رشته دانشگاه های سراسری (روزانه یا دولتی، شبانه یا نوبت دوم، پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان) و دانشگاه آزاد از یکدیگر مجزا می باشد.

برای انجام فرآیند انتخاب رشته در هر یک از سیستم های آموزشی دانشگاه های سراسری و آزاد بایستی "مجاز به انتخاب رشته" شده باشید. هر داوطلب مجاز به انتخاب 150 کد رشته محل از دانشگاه های سراسری و 100 کد رشته محل از دانشگاه آزاد می باشد و انتخاب هر یک از این دانشگاه ها از دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه سراسری و آزاد صورت می گیرد.

 

 

 

منبع: انتخاب رشته کنکور سراسری

اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک سینا

 بانک سینا در رده بانک هایی قرار می گیرد که سالیانه براساس نیروهای مورد نیاز خود اقدام به جذب و استخدام نیرو از طریق آزمون استخدامی و یا دریافت رزومه دارندگان شرایط می کند. داوطلبانی که تمایل به شرکت در آزمون ورودی این بانک را داشته باشند، بایستی در زمان استخدام بانک سینا به سایت این بانک رجوع کنند و فرآیند ثبت نام خود را نهایی نمایند.

پس از طی کردن مراحل ثبت نام اینترنتی، نوبت به شرکت در آزمون تخصصی می رسد و لازم است داوطلبان به رقابت با یکدیگر بپردازند. سپس نوبت به اعلام نتیجه آزمون استخدام بانک سینا می رسد. در وهله اول، نتیجه آزمون اولیه به اطلاع شرکت کنندگان می رسد و زمان اعلام نتایج در حال حاضر اعلام نشده است.

 

 

 

منبع: اعلام نتایج آزمون استخدام بانک سینا

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد