x تبلیغات
مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران برتر

کنکور سراسری زبان

 

ثبت نام کنکور سراسری زبان 1402

ثبت نام کنکور سراسری زبان معمولا دو بار در سال به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود. داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه و وارد کردن اطلاعات خود مانند نام و نام خانوادگی، اطلاعات شناسنامه و کارت ملی و... علاوه بر گروه آزمایشی اصلی خود یعنی ریاضی، تجربی و انسانی به ثبت نام در آزمون سراسری زبان نیز اقدام کنند.

ابهامات بسیاری از جانب داوطلبان درباره کنکور زبان مطرح می شود که تیم مشاوران برتر قصد دارد که پاسخ این ابهامات را در این مقاله مطرح کند. چنانچه تمایل به شرکت در کنکور شناور زبان داشته باشید، در این مقاله اطلاعات جامعی کسب خواهید نمود.

منبع: کنکور زبان 1402

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم هر ساله برای جذب دانش آموزان مستعد برگزار می گردد و داوطلبان بایستی در آزمونی که محوریت آن هوش، خلاقیت و استعداد می باشد، توانایی خود را ثابت کنند تا بتوانند به مدارس تیزهوشان کشور راه پیدا کنند. در سال جاری زمان برگزاری آزمون تیزهوشان دوره اول متوسطه، ساعت 9 صبح روز پنج شنبه مورخ 1401/03/26 اعلام شده است.

 

 

منبع: زمان برگزاری آزمون استعدادهای درخشان ششم به هفتم 

ثبت نام مدارس تیزهوشان ششم به هفتم

 

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402

برای ثبت نام مدارس تیزهوشان داشتن برخی شرایط جزو ضروریات نام نویسی محسوب می شود و اگر قصد ثبت نام در مدارس سمپاد دوره اول متوسطه را دارید، بایستی شرایط مندرج در این مقاله را دارا باشید.

  • داشتن تابعیت ایرانی
  • تحصیل در سال ششم
  • کسب مقیاس "خیلی خوب" در تمام دروس امتحانات نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی
  • کسب مقیاس "خیلی خوب" در تمام دروس امتحانات نوبت اول پایه ششم ابتدایی
  • شرکت دانش آموز در آزمون تیزهوشان هفتم با داشتن حداکثر یک مقیاس "خوب" در مجموع ارزشیابی نوبت دوم پایە پنجم و نوبت اول پایه ششم، بلامانع است.
  • در صورت پذیرش یکی از دانش آموزان همزاد (دوقلو، چند قلو، همجنس یا غیر همجنس)، قبولی دیگری مشروط به کسب 80 درصد امتیاز آخرین داوطلب پذیرفته شده می باشد.
  • پذیرش دانش آموزان بر اساس عملکرد آن ها در آزمون هوش، استعداد و خلاقیت دانش آموزان خواهد بود.

مدارک ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402

اگر تمایل به ثبت نام در مدارس سمپاد را دارید توصیه می کنیم در ابتدا تمام مدارکی که برای شما نام می بریم را گردآوری کنید و سپس وارد سامانه ثبت نام شوید زیرا زمان نام نویسی در سامانه محدود می باشد و بایستی اطلاعات دقیق وارد شوند.

  • اطلاعات فردی
  • مشخصات شناسنامه و کارت ملی
  • عکس 4 × 3 با فرمت jpg (عکس بایستی مربوط به سال جاری باشد)
  • آدرس محل سکونت و کد پستی
  • کارنامه های مربوط به مقطع پنجم و ششم ابتدایی

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402

از آن جایی که در نحوه ثبت نام آزمون ورودی مدارس سمپاد تغییرات مهمی رخ داده است، توصیه می کنیم که دانش آموزان و والدین ایشان حتما نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم اقدام نمایند. همه اطلاعات مورد نیاز اعم از شرایط آزمون، مدارک، نحوه ثبت نام و... در دفترچه راهنما درج شده است. در جدول زیر جهت سهولت در دسترسی شما کاربران گرامی لینک مستقیم دیافت دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را قرار می دهیم. 

 

 

منبع: ثبت نام تیزهوشان هفتم

 

 

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد

شرایط عمومی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 1402

  • اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان ثبت شده در قانون اساسی.
  • نداشتن دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران.
  • عضو نبودن در گروه های سیاسی.
  • عدم فساد اخلاقی و اعتیاد به مواد مخدر.
  • دارا بودن مورد نیاز برای رشته و دانشگاه انتخابی.

شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 1402

  • دارا بودن مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ای.
  • فراغت از تحصیل تا تاریخ 1402/06/31.
  • اجازه ثبت نام در یک رشته امتحانی اصلی و یک رشته امتحانی شناور.
  • دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در صورت انصراف از دانشگاه محل تحصیل خود، اجازه شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته را دارند.
  • نداشتن مشکل نظام وظیفه برای آقایان.
  • دانشجویان فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری در صورت استفاده مجدد از خدمات دانشگاه های روزانه مشمول پرداخت شهریه می باشند.

 

منبع: شرایط ثبت نام ارشد

نحوه برنامه ریزی کنکور سراسری

 برای مطالعه کنکوری نکات فراوانی را باید مدنظر داشته باشید. در بخش های گوناگون این مقاله تلاش نموده ایم تا حد امکان موارد را گوشزد نماییم. شما عزیزان برای دریافت برنامه ای با هزینه مقرون به صرفه با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران برتر در ارتباط باشید.

تکنیک های مطالعه کنکوری

  1. مطالعه مطالب به روش کنکوری: دروس مورد مطالعه را با برنامه پیش ببرید و به روش کنکوری درس بخوانید و مفهومی خواندن را از ابتدا توشه راه خود کنید. به هیچ وجه از مطالعه بخش یا بخش هایی از مطالب صرف نظر نکنید و جزئی درس بخوانید.
  2. پانویسی و حاشیه نویسی: این تکنیک می تواند برای درک مفهومی تر به کمک شما بیاید و کمک فراوانی در مرور مطالب (در بندهای فوق درباره اهمیت مرور مطالب توضیح داده ایم)، می کند و همچنین از اتلاف وقت جهت خواندن مطالبی که اهمیت کمتری دارند، جلوگیری می کند. دقت کنید منظور از حاشیه نویسی نوشتن مطالب با رمزگذاری است. نباید مطالب را عینا کپی کنید!!!
  3. خلاصه نویسی: خلاصه نویسی نیز نوعی تکنیک مشابه با پانویسی است با این تفاوت که در خلاصه نویسی تعداد کلمات و پاراگراف ها می تواند بیشتر باشد و شما در دفتری جداگانه خلاصه هر درس را یادداشت برداری می کنید.سعی کنید مطالب نت برداری شده را به صورت رمز و کلید به بخش خلاصه نویسی منتقل کنید. نیاز نیست تمامی قسمت های کتاب را در خلاصه نویسی داشته باشید (اشتباه اکثر کنکوری ها). این بخش را اختصاص به نکات پراهمیت دهید.
  4. تست زنی: به اندازه درسنامه ای که مطالعه نموده اید، تست بزنید. تست های آموزشی را در ابتدا آغاز نمایید (پس از مطالعه هر درس تست مربوط به آن درس را بزنید) و درسنامه کوتاه (یک پاراگراف)، مربوط به تست را مطالعه کنید و با پیشبرد برنامه، تست ها را تغییر دهید و تست های سنجشی (این روش تست زنی کیفیت تست زدن شما را مدنظر دارد)، را در برنامه خود قرار دهید. تست جمع بندی یا زمان دار را در انتهای برنامه خود قرار دهید و قبل از پرداختن به این نوع تست زنی، حتما مطالبی ک در حاشیه و خلاصه نویسی خود داشته اید را مرور نمایید.

 

منبع: برنامه ریزی کنکور سراسری 

کنکور سراسری زبان

 زمان نام نویسی کنکور زبان هر ساله از طریق سایت سازمان سنجش به داوطلبانی که متقاضی شرکت در این آزمون هستند، اطلاع رسانی می شود و داوطلبان نیز می توانند با مراجعه به سایت جهت درج مشخصات، پرداخت هزینه و ثبت نام در آزمون، مراجعه نمایند. ثبت نام کنکور زبان در سال 2 بار شده است و این بدین معناست که متقاضیان می توانند دو بار شانس خود را امتحان کنند.

زمان ثبت نام کنکور سراسری و آزاد زبان نیمسال اول 1402

زمان ثبت نام کنکور زبان دی ماه (نیمسال اول)، از 1401/08/08 لغایت 1401/08/14 اعلام شده است و متقاضیان می توانند در بازه زمانی اعلام شده، ثبت نام آزمون خود را به انجام برسانند. همچنین در صورت عدم اطلاع از تاریخ مقرر ثبت نام می توانید در مهلت مجدد ثبت نام کنکور زبان اقدامات لازم را به انجام برسانید.

  • تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری زبان 1402: 14 تا 18 آبان ماه 1401.

زمان ثبت نام کنکور سراسری و آزاد زبان نیمسال دوم 1402

معمولا قبل از آغاز فرآیند ثبت نام کنکور، دفترچه راهنمای ثبت نام منتشر می شود که به راهنمایی داوطلبان در این دفترچه، پرداخته می شود. تاریخ ثبت نام کنکور سراسری زبان تیر ماه (نیمسال دوم) 1402/01/15 لغایت 1402/01/25 می باشد و همانطور که در بندهای قبلی ذکر شد، فرصت مجدد ثبت نام نیز برای متفاضیان در نظر گرفته می شود.

  • تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری زبان 1402: اعلام نشده است.

منبع: کنکور سراسری زبان

ثبت نام کنکور سراسری و آزاد

 داوطلبان آزمون سراسری جهت به انجام رساندن مراحل ثبت نام کنکور سراسری می بایست دفترچه ثبت نام کنکور را با دقت مطالعه نمایند؛ چرا که تکمیل فرم ثبت نام کنکور بدون داشتن اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام کنکور و آگاهی از مفاد شرایط ثبت نام کنکور سراسری امکان پذیر نمی باشد. دفترچه نام نویسی کنکور همزمان با زمان ثبت نام کنکور سراسری در سامانه ثبت نام کنکور سراسری بارگزاری می گردد. همانطور که پیش از این ذکر کردیم، کنکور سراسری دو مرتبه در سال برگزار می شود؛ لذا دفترچه ثبت نام کنکور نیز در دو بازه زمانی بر روی سایت سنجش قرار می گیرد.

دفترچه ثبت نام کنکور دی ماه در آبان ماه سال جاری منتشر گردید. همچنین ثبت نام کنکور تیر در فروردین ماه سال 1402 صورت می گیرد که متقاضیان می بایست در تاریخ ثبت نام کنکور سراسری اقدام به مطالعه دفترچه نمایند و سپس با تهیه مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور، مراحل نام نویسی خود را نهایی کنند. 

منبع: ثبتنام کنکور

ثبت نام آزمون استخدامی بانک کارآفرین

در سال های اخیر اشتغال به مسئله اصلی تمام اجتماعات مبدل گردیده است. ثبت نام آزمون استخدامی بانک ها پس از ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش، جزو پرمتقاضی ترین آزمون های استخدامی در ایران به حساب می آیند و برخی از این داوطلبان، صرفا متقاضی ثبت نام آزمون استخدامی بانک کارآفرین می باشند. چنانچه به دنبال کسب اطلاعات درباره استخدام بانک کارآفرین می باشید، ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

متقاضیان ثبت نام استخدام بانک کارآفرین لازم است از شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام آگاه باشند.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک کارآفرین 1401

امروزه درخواست استخدام شدن در ارگان های گوناگون با رشد چشمگیری مواجه بوده است و فارغ التحصیلان رشته های مختلفی دانشگاهی، درخواست شرکت در استخدامی های بانک های مختلف را دارند. بانک کارآفرین به عنوان بانکی خصوصی در برخی از سال ها، کمبود نیروی خود را از طریق دریافت رزومه داوطلبان و یا برگزاری آزمون ورودی، تامین می کند. 

سایت بانک کارآفرین به نشانی اینترنتی karafarinbank.ir، مسئول اطلاع رسانی درباره تاریخ ثبت نام استخدام بانک کارآفرین می باشد. آخرین ثبت نام استخدام بانک کارآفرین مربوط به سال 1399 می باشد و پس از تاکنون استخدامی و جذب جدیدی توسط این بانک انجام نشده است.

 

منبع: ثبت نام آزمون استخدام بانک کارآفرین

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک ایران زمین

 آزمون استخدامی بانک ایران زمین در سال های مختلف و  زمان های متفاوت باتوجه به اعلام نیاز شعب این بانک در دو مرحله برگزار می شود. علاقمندان شرکت در آزمون استخدامی بانک ایران زمین با در نظر گرفتن این که آیا واجد شرایط استخدام در این بانک هستند و از همه ی شرایط عمومی و اختصاصی تعیین شده توسط بانک برخوردار هستند یا خیر می توانند اقدام به نام نویسی در زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک ایران زمین نمایند.

معمولا زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک ایران زمین برای جاماندگان تمدید می شود.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک ایران زمین 1401

هر سال با شروع زمان ثبت نام آزمون استخدامی، دفترچه ای منتشر می شود که  زمان برگزاری آزمون، شرایط، مدارک، منابع و... را به اطلاع داوطلبان می رساند. داوطلبان با مراجعه به سایت رسمی بانک ایران زمین می توانند اقدام به دانلود دفترچه و مطالعه آن نمایند تا از داشتن شرایط، مطلع گردند.

داوطلبان می بایست در حد فاصل بین ثبت نام آزمون استخدامی بانک ایران زمین تا زمان برگزاری آن، خود را با مطالعه منابع که در اطلاعیه ثبت نام ذکر شده است، به خوبی آماده شرکت در آزمون کنند. لازم به ذکر است که زمان و مکان دقیق برگزاری آزمون کتبی در کارت ورود به جلسه آزمون ذکر شده است که داوطلبان تا بیست و چهار ساعت قبل از شروع آزمون با مراجعه به سایت ثبت نامی و ورود به پروفایل خود آن را دریافت کنند.

از آنجایی که در دوره های قبل آزمون استخدامی این بانک در نیمه دوم سال برگزار می شد پیش بینی می شود امسال نیز در صورت برگزاری آزمون در همان محدوده نیمه دوم سال برگزار شود. در حال حاضر خبر موثقی درباره تاریخ ثبت نام آزمون استخدامی بانک ایران زمین منتشر نشده است و به محض انتشار هر نوع اطلاعیه موثق، به اطلاع شما عزیزان خواهیم رسانید.

 

 

منبع: زمان ثبت نام آزمون استخدام بانک ایران زمین

مشاوره تلفنی مشاوران برتر

 خوشبختانه امروزه اهمیت داشتن مشاوره تحصیلی بر همگان روشن می باشد. افراد در برخی مقاطع تحصیلی با حجم زیادی از مشغله مواجه می شوند و می بایست برای رسیدن به موفقیت، منابع بسیاری را مطالعه نمایند. بدیهی است که در چنین شرایطی وجود یک فرد متخصص برای طرح یک برنامه ضروری می باشد. مشاوره تلفنی مشاوران برتر این زمینه را برای شما فراهم کرده است که بدون پرداخت هزینه بالا و مراجعه حضوری، مشاوره آنلاین و تلفنی دریافت کنید. 

 

معرفی سایت مشاوره تلفنی مشاوان برتر 

مشاوره تحصیلی "مشاوران برتر" شامل یک تیم قوی از کارشناسان مجرب است که تا دستیابی به موفقیت در کنار داوطلبان می باشند. افرد برای برقراری ارتباط با کارشناسان مشاوران برتر بایستی به سایت مشاوران برتر مراجعه نمایند و پس از رزرو مشاوره تحصیلی تلفنی، منتظر تماس کارشناس مربوطه بمانند. مشاوران برتر یکی از بهترین سایت های تحصیلی در ایران است که توانسته خدمات جامع و مفیدی را با کیفیت عالی برای داوطلبان به ارمغان آورد. در ادامه مقاله به برخی از جاذبه های سایت تحصیلی مشاوران برتر اشاره می کنیم. 

 

مشاوره آنلاین و تلفنی سایت مشاوران برتر

امروزه به دلیل گسترش دانش مجازی و بهره مندی افراد از اینترنت، بسیاری از امور به صورت آنلاین و غیرحضوری انجام می شود. سایت تحصیلی مشاوران برتر نیز فعالیت خود را با این هدف آغاز نموده است که افراد بتوانند، بدون طی مسافت طولانی و مراجعه حضوری از همه خدمات مشاوره تحصیلی استفاده کنند. مشاوره آنلاین و تلفنی این امکان را برای افراد ایجاد کرده است تا در راه نیل به اهداف خود، سرعت بیشتری داشته و هزینه کمتری را پرداخت نمایند. 

 

خدمات سایت مشاوره تلفنی مشاوان برتر 

همانطور که می دانید، افراد در برخی از برهه های تحصیلی می بایست برای وارد شدن به مقاطع بالاتر به شرکت در آزمون های ورودی بپردازند. به بیان دیگر افراد بدون موفقیت و کسب نمره حدنصاب، مجاز به تحصیل در دانشگاه مورد نظر خود نمی باشند. کنکور سراسری، کنکور کارشناسی ارشد و دکتری نمونه هایی از مهمترین این آزمون ها است. بسیار هستند، افراد پرتلاشی که بدون آگاهی و دانستن نقشه راه، در نتیجه آزمون ها متضرر گشته اند. 
این جا است که اهمیت مشاوره تحصیلی نمایان می شود. لازم است بدانید که مشاوران تحصیلی، دارای تخصص و مهارتی هستند که با انتقال اطلاعات به شما عزیزان، هنر یادگیری طبق یک برنامه منظم را در شما به وجود می آورند. فراموش نکنید که شما تنها با انتخاب یک تیم قوی می توانید از مزایای داشتن مشاوره تحصیلی بهره مند گردید. اکنون قصد داریم تا برای آشنایی بیشتر شما با سایت تحصیلی مشاوران برتر، برخی از خدمات مهم آن را ذکر کنیم.
  • دریافت مشاوره تلفنی با زمان دلخواه، تلفن همراه و هزینه مناسب
  • دریافت کلاس های آموزشی تمام دروس (مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم)
  • دریافت برنامه ریزی درسی و پشتیبانی (تمام مقاطع و آزمون ها)
  • انتشار اخبار تحصیلی و استخدامی (تمام مقاطع)
  • و...

منبع: سایت مشاوران برتر 

اینستاگرام مشاوران برتر 

تلگرام مشاوران برتر

 

 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد