داوطلبان آزمون استخدامی برای کسب مجوز شرکت در آزمون می بایست کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند و به همین منظور باید از طریق سایت سازمان جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir اقدام نمایند. لینک دریافت کارت ورود به جلسه معمولا 3 الی 5 روز قبل از زمان برگزاری آزمون فعال می گردد و شما متقاضیان می توانید با وارد نمودن اطلاعاتی همانند (شماره پرونده، شماره داوطلبی، کد رهگیری و کد ملی)، کارت خود را دریافت نمایید.

  • زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی: 1402/03/09

با مطالعه مقاله به پاسخ سوالات مطرح شده در ذهن خود رسیده اید، اگر همچنان پاسخ سوالی را نمی دانید می توانید از کارشناسان مشاوران برتر از طریق پل ارتباطی مشاوره تلفنی تحصیلی راهنمایی بگیرید. همچنین سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 

 

منبع: تاریخ برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی