متقاضیان زیادی در آزمون استخدامی پزشکی،ثبت نام می نمایند. بعد از انجام فرایند نام نویسی داوطلبان بایستی در زمان اعلام شده اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت نمایند. معمولا کارت ورود به جلسه چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می گردد، از این رو داوطلبان باید کارت خود را دریافت و در روز آزمون همراه خود داشته باشند. در این مقاله در رابطه با مسائل مهم حول محور کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت پرداخته ایم.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون چند روز پیش از برگزاری آزمون پزشکی می باشد. 

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402

معمولا آزمون استخدامی وزارت بهداشت در دو بازه زمانی در هر سال برگزار می شود. داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه بایستی به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه نمایند. امسال کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پزشکی به تفکیک رشته مشاغل، برای مشاغل دندانپزشک و پزشکان متخصص در روز 23 آبان ماه 1402 و برای سایر مشاغل مورخ 25 مهر ماه 1402 بر روی سایت آزمون جهاد دانشگاهی منتشر می شود.

آگاهی از اخبار موثق در خصوص زمان مراحل مختلف آزمون های استخدامی خصوصا آزمون استخدامی وزارت بهداشت اهمیت بسیاری دارد، به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای دریافت آخرین و جدیدترین اخبار آزمون استخدامی وزارت بهداشت کانال تلگرام و پیج اینستاگرام آزمون های استخدامی را دنبال نمایید.

 

 

منبع: کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1402