x تبلیغات
مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران برتر

برنامه ریزی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

 یکی از راه های ورود به بازار کار در ایران، برگزاری آزمون استخدامی می باشد که در سال جاری سازمان اداری و استخدامی کشور وظیفه اجرای این آزمون را بر عهده سازمان جهاد دانشگاهی قرار داده است. داوطلبانی که تمایل به ثبت نام آزمون استخدامی داشته باشند و همچنین شروط آزمون استخدامی را دارا باشند، بایستی با برنامه ریزی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و مطالعه منابع آزمون، خود را برای رقابت با سایر داوطلبین آماده کنند زیرا رقبا از هیچ گونه تلاشی برای کسب قبولی در این آزمون دریغ نمی کنند.

 

 

منبع: برنامه ریزی کردن آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور

در سال 99 روند جدید برای پذیرش دانشجو به صورت بدون کنکور در پیش گرفته شد و سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه ای اعلام نمود: پذيرش بر اساس سوابق تحصيلی در مقطع کارشناسی ارشد ناپيوسته سال 1399 در تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی، غيردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی با در نظر داشتن شرايط عمومی و اختصاصی مندرج در دریافت دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته ارشد بدون ازمون می ‌توانند در پذيرش دوره کارشناسی ارشد بدون کنکور (بر اساس سوابق تحصیلی)، ثبت‌نام و انتخاب رشته نمايند. 

 

 

منبع: ثبت نام کردن ارشد بدون ازمون

تدریس خصوصی و کلاس آنلاین زبان انگلیسی هفتم

 ازدحام کلاس ها باعث می شود برخی از دانش آموزان به طور کامل قادر به یادگیری دروس خود نباشند. علاوه بر اینکه زبان انگلیسی از درس های مهم و نو، نه تنها در پایه هفتم بلکه در کلیه مقاطع از جمله کنکور سراسری زبان انگلیسی است. بنابراین آن دسته از دانش آموزانی که مسلط به زبان انگلیسی نیستند، احتیاج به اموزش خصوصی و انلاین زبان انگلیسی دارند. از آن جهت که زبان انگلیسی درسی فرار است، مستلزم آن است که یک معلم بر تمامی تمارین و نوع یادگیری آن ها اشراف داشته باشد، در نتیجه لازم است دانش آموزان دوره متوسطه اول، تدریس خصوصی و کلاس آنلاین زبان انگلیسی هفتم را تجربه کنند تا بازدهی بیشتری را در این درس داشته باشند.

 

منبع: اموزش خصوصی وآنلاین زبان هفتم

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

 آزمون ورودی ارشد فراگیر آزاد نیز همانند ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد متقاضیان بسیاری دارد و علی رغم اینکه متقاضیان ارشد فراگیر دانشگاه آزاد بایستی در آزمون ورودی این دانشگاه شرکت نمایند اما به دلیل پذیرش راحت تر از کنکور کارشناسی ارشد، علاقمندان بسیاری متقاضی این آزمون می باشند. اما تمام داوطلبان می بایست شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد را داشته باشند.مدارک و شرایط ثبت نام ارشد فراگیر آزاد در دریافت دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد و مقاله موجود از سایت مشاوران برتر درج گردیده است.

شرایط ثبت نام آزمون ورودی فراگیر دانشگاه آزاد به صورت جامع در دفترچه راهنمای ثبت نام درج شده است تا داوطلبانی که دارای شرایط باشند، با مراجعه به سایت ثبت نام (سایت سازمان سنجش)، نام نویسی خود را نهایی کنند. برای سهولت امر آگاهی از شرایط کارشناسی ارشد فراگیر آزاد، در این مقاله به شرح کامل شرایط ضروری پرداخته ایم.

 

 

 

منبع: شروط لازم ثبت نام ازمون ورودی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

تدریس خصوصی و کلاس آنلاین دروس ششم ابتدایی

 امروزه تدریس فردی دروس ابتدایی یکی از آموزش های نوین در راستای یادگیری محسوب می شود که از اهمیت بالایی برخوردار است. آموزش مجازی در صورتی که توسط اساتید حرفه ای و معلمان کاربلد انجام شود، می تواند با تدریس حضوری رقابت تنگاتنگی داشته باشد. تیم مشاوران برتر می تواند این امکان را برای دانش آموزان فراهم کند تا در محیط مجازی و به دور از شلوغی با اساتید مجرب، کلاس های غیرحضوری دروس ششم ابتدایی خود را گذرانده و از امکانات این نوع کلاس ها برخوردار شوند. تدریس خصوصی و کلاس آنلاین دروس ششم ابتدایی یکی از خدمات مشاوران برتر می باشد.

همانطور که می دانید مقطع ابتدایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همانطور که مستحضر هستید سال آخر آن ششم ابتدایی می باشد. فرزندان عزیز شما می بایست این پایه از مقطع تحصیلی خود را به نحو احسنت به پایان برسانند. کلاس های غیر حضوری دروس ششم گروه شاوران برتر این امکان را به شما می دهد تا به آسانی با بهترین مدرسان این پایه آشنا شوید و پایه تحصیلی خود را قوی تر کنید.

 

 

منبع: تدریس خصوصی و کلاس های غیر حضوری مبحث های ششم ابتدایی

سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

 

سایت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد 1401

ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد در سال 1400 اجرایی گردید و بر اساس اطلاعیه ای منتشر شده از سوی سایت سازمان سنجش، داوطلبانی که دارای مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد و همچنین شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد باشند می بایست به مطالعه دفترچه ارشد فراگیر دانشگاه آزاد بپردازند.

پس از دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام و انتخاب کد رشته محل های مدنظر بایستی به سامانه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه آزاد به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید و پس از پرداخت هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر آزاد و تهیه کارت اعتباری و یا سریال ثبت نام، به تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی، اقدام کنید.

 

منبع: سایت ارشد فراگیر آزاد

اعلام نتایج آزمون عملی کنکور هنر

اعلام نتایج آزمون عملی کنکور هنر 1401

علاقمندان شرکت در کنکور شناور گروه آزمایشی هنر بایستی علاوه بر شرکت در کنکور سراسری در مرحله آزمون تشریحی یا کنکور عملی نیز حاضر شوند و در هر دو مرحله آزمون کتبی و شفاهی نتیجه قبولی به دست آورند. نتیجه آزمون عملی کنکور هنر به طور معمول همزمان با اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری از طریق سایت سنجش اعلام می شود.

احتمالا نتیجه نهایی آزمون عملی هنر در هفته اول مهر ماه سال جاری منتشر می گردد و به محض انتشار اخبار مربوطه را از طریق مقاله حاضر به اطلاعتان خواهیم رسانید. شایان ذکر است به عضو شدن در کانال تلگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی مشاوران برتر می توانید جدیدترین اخبار کنکور را دریافت کنید.

 

منبع: اعلام نتایج آزمون عملی کنکور هنر 

مشاوره شغلی تلفنی و آنلاین

 

مشاوره کسب و کار تلفنی 

افرادی که مشاوره شغلی نیاز دارند معمولا به 3 دسته تقسیم می شوند:

  1. افرادی که شغل مناسب خود را نیافته اند: این دسته از افراد از علایق و توانایی خود، اطمینان ندارند و به دنبال مشاور شغلی هستند تا بتوانند از علایق، استعداد و مهارت های خود را بیابند.
  2. افراد جویای کار: این دسته از اشخاص، از علایق و استعدادهای خود آگاه هستند و به دنبال شغلی متناسب با شرایط خود می باشند.
  3. مدیران و کارآفرین ها: صاحبان کسب و کارها در این ردیف قرار می گیرند و معمولا دغدغه اصلی آن ها افزایش درآمد و بزرگتر کردن کسب و کار می باشد.

چنانچه جزو هر یک از گروه های نامبرده باشید، گفت و گو با کارشناسان خبره می تواند برای شما مفید واقع گردد. مشاوره کارآفرینی، مشاوره مدیریت، مشاوره کسب و کار و مشاوره شغلی جزو گروه های پرمتقاضی مشاوره می باشد. یک کارآفرین باید از رموز گسترش کسب و کار آگاه باشد و یا یک فرد عادی باید بتواند در محیطی مشغول به کار شود که متناسب با شرایط جسمی و روحی وی باشد. 

کارشناسان مشاوران برتر آماده راهنمایی شما عزیزان در تمام زمینه های مرتبط به مشاوره شغلی، آزمون استخدامی بانک، آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، آزمون استخدامی آموزش و پرورش، آزمون استخدامی بخش خصوصی و... می باشند. به منظور دریافت مشاوره تلفنی بایستی بر روی دکمه (رزرو مشاوره)، بفشارید و منتظر تماس کارشناسان بمانید. همچنین با عضو شدن در شبکه های اجتماعی مشاوران برتر، جدیدترین اخبار استخدامی را دریافت خواهید نمود.

 

 

منبع: مشاوره شغلی آنلاین مشاوران

ورود به سایت ثبت نام کتاب درسی

 

سایت ثبت نام کتاب درسی

در سایت ثبت نام کتب درسی به نشانی اینترنتی (irtextbook.com و یا irtextbook.ir)، دانش آموزان و یا مدارس می توانند ثبت نام انفرادی و یا گروهی انجام بدهند و برای تکمیل فرآیند ثبت نام، بایستی نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام کتاب های درسی اقدام نمایید. توجه کنید که پس از اتمام فرآیند نام نویسی از سوی سامانه "شماره پیگیری" صادر شده و همچنین پیامکی مبنی بر اتمام فرآیند ثبت نام به شماره همراه مندرج ارسال خواهد شد.

چنانچه پس از نهایی شدن ثبت نام، نیاز به اصلاح سفارش داشتید، بایستی در زمان مقرر به سایت ثبت نام کتب درسی مراجعه نمایید و کتابی که سفارش داده اید را اصلاح نمایید. پس از اتمام نام نویسی، سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی موظف است تا متناسب با "زمان سفارش کتاب های درسی" کتاب های دانش آموزان را تحویل مدارس بدهد. 

 

 

منبع: سایت ثبت نام کتاب درسی مشاوران برتر

تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

 

تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 - 1402

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم فرصت مناسبی برای داوطلبانی است که در پایه ششم به هفتم موفق به ورود به مدارس تیزهوشان نشده اند. در دوره متوسطه دوم نیز همچون دوره متوسطه اول، امکان ثبت نام در آزمون تیزهوشان و رقابت با سایرین وجود دارد.

داوطلبان علاقمند بایستی در مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم به سایت Azmoon.medu.ir مراجعه نمایند و نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام اقدام کنند. در این بین برخی از داوطلبین از فرآیند ثبت نام جا می مانند و بایستی در مهلت مجدد ثبت نام آزمون تیزهوشان اقدامات لازم را به عمل آورند. 

تمام خبرهای مرتبط به تیزهوشان به محض انتشار از طریق سایت مشاوره تحصیلی مشاوران برتر منتشر می گردد و شما عزیزان در جریان قرار خواهید گرفت.

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم: 25 فروردین ماه لغایت 27 فروردین ماه 1401.
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم: 27 فروردین ماه لغایت 29 فروردین ماه 1401.

 

 

منبع: تمدید زمان ثبت نام تیزهوشان

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد