x تبلیغات
مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران برتر

زمان ثبت نام کنکور

 ثبت نام اینترنتی آزمون سراسری و آزاد سال ها است که در حال انجام می باشد. داوطلبان می توانند در سه گروه آزمایشی اصلی (ریاضی، تجربی، انسانی) و دو کنکور شناور (هنر و زبان) با یکدیگر بر سر تصاحب صندلی دانشگاه ها رقابت کنند. تمام متقاضیان بایستی در زمان ثبت نام کنکور نسبت به نام نویسی اینترنتی و اولیه اقدام نمایند.

به طور معمول پس از اتمام تاریخ ثبت نام، تمدید مهلت ثبت نام اعلام می شود.

زمان ثبت نام کنکور 1403

همانطور که پیش تر اشاره گردید، کنکور سراسری دو مرتبه در سال و برای 5 گروه آزمایشی برگزار می گردد. طبیعتا دو بار ثبت نام نیز برای شرکت در دو آزمون نیاز است. داوطلبان می توانند به صلاحدید خود در کنکور اردیبهشت و یا تیر ماه شرکت نمایند. لازم به ذکر است که امکان ثبت نام در هر دو آزمون نیمسال اول و دوم نیز وجود دارد.

هر ساله پس از اتمام فرصت در نظر گرفته شده برای ثبت نام، برخی از داوطلبان از فرآیند نام نویسی جا می مانند! سازمان سنجش برای این دسته از داوطلبان فرصت مجددی تحت عنوان (تمدید مهلت ثبت نام)، اعلام می نماید.

 

 

منبع: زمان ثبت نام آزمون سراسری

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

 برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد بایستی مدرک کارشناسی را تا تاریخ معین دریافت نمایید. سپس در مهلت ثبت نام به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و اقدام به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام کنید. داوطلبان باید از زمان دقیق ثبت نام مطلع باشند تا بتوانند مراحل نام نویسی الکترونیکی را به انجام برسانند زیرا بدون انجام ثبت نام کنکور، امکان شرکت در آزمون وجود نخواهد داشت.

همچنین متقاضیان می توانند ثبت نام با کنکور و بدون کنکور آزمون کارشناسی ارشد را به صورت همزمان انجام دهند. ممکن است برای شما سوال به وجود بیاید که امکان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال بایستی بگوییم؛ بله! در حال حاضر ورود بدون کنکور به مقطع ارشد با داشتن سهمیه استعداد درخشان وجود دارد.

لازم به ذکر است که روش دیگری برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد که طرح فراگیر نامیده می شود. متقاضیان طرح فراگیر با شرکت در امتحانی از دروس و منابع اعلام شده، به رقابت با یکدیگر می پردازند. در نهایت اگر قصد شرکت در آزمون ارشد را داشتید، بایستی با تاریخ های اعلام شده در جدول زیر اقدام به ثبت نام در آزمون کنید.

 

 

منبع: تاریخ ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 

انتخاب رشته آزمون دکتری انسانی

 مشاوره انتخاب رشته کنکور دکتری انسانی 1403

برای اینکه بتوانید انتخاب رشته ای صحیح را انجام دهید، لازم است با افراد باتجربه در این زمینه مشورت نمایید تا با استفاده از علم آن ها چیدمان انتخاب رشته و اولویت بندی کد رشته محل ها را انجام دهید. همچنین انتخاب رشته شما می بایست بر اساس دفترچه انتخاب رشته آزمون دکترا دانشگاه ازاد و دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری انجام شود.

علاقمندان به مشاوره با کارشناسان دکتری تخصصی مشاوران برتر می توانند با کلیک بر روی دکمه رزرو مشاوره تلفنی با مشاوران ما ارتباط تلفنی برقرار نمایند و پاسخ تمام سوالات خود را دریافت کنند.

یکی دیگر از راه های ارتباطی با مشاوران برتر، عضو شدن در شبکه های اجتماعی ما می باشد. کاربران سایت مشاوره تحصیلی مشاوران برتر می توانند با عضویت در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام مشاوران برتر از اخبار مهم دکتری اطلاع یابند.

 

 

منبع: انتخاب رشته ازمون دکترای تخصصی انسانی 

راهنمای جامع انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

 هزینه انتخاب رشته دکتری آزاد 1403

انتخاب رشته مرحله مهمی است که نتیجه نهایی در گرو این مرحله است. پس از چیدمان درست انتخاب رشته لازم است با کسب اطلاع از شرایط و قوانین، به سایت مرتبط مراجعه کنید و انتخاب های خود را ثبت نمایید. برای ثبت انتخاب هایی که انجام داده اید، لازم است هزینه انتخاب رشته را واریز کنید. 

سوال اصلی اینجاست که آیا برای ثبت انتخاب رشته تمام دانشگاه ها نیاز به پرداخت هزینه می باشد؟ در پاسخ بایستی بگوییم خیر! دانشگاه های سراسری شامل دوره های (روزانه، نوبت دوم، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس های خودگردان)، هزینه ای برای ثبت انتخاب رشته ندارند و در حال حاضر صرفا دانشگاه آزاد برای ثبت انتخاب رشته، مبلغی را دریافت می کند. 

وجه انتخاب رشته دانشگاه آزاد پس از انتشار دفترچه انتخاب رشته و همچنین آغاز زمان انتخاب رشته، توسط سایت دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی azmoon.org منتشر می شود. در سال جاری وجه انتخاب رشته دانشگاه ازاد 300 هزار تومان می باشد. به محض انتشار هر نوع خبر جدید، مقاله حاضر در دستور به روز رسانی قرار می گیرد.

 

 

منبع: راهنمای جامع چیدمان انتخاب رشته دکترا دانشگاه ازاد

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

 وزارت آموزش و پرورش کشور هر ساله با برگزاری استخدامی آموزش و پرورش اقدام به جذب نیروی مورد نیاز خود برای دبیری، آموزگاری، هنرآموزی و مربی پرورشی می کند. داوطلبانی که واجد شرایط هستند می توانند با آماده کردن مدارک ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت سنجش و آموزش کشور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. همچنین در طی سال های اخیر ثبت نام ازمون استخدامی دبیری و اموزگاری متفاوت از یکدیگر بوده است و داوطلبان متقاضی هر کدام به صورت مجزا اقدام به ثبت نام می کنند. ابتدا داوطلبان باید از زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش آگاه باشند و در مهلت مقرر اقدامات لازم را به عمل آورند. 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط سازمان سنجش اعلام می گردد. 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

در سال های قبل آموزش و پرورش برای جذب نیروی مورد نیاز خود از طریق کنکور سراسری و دانشگاه فرهنگیان اقدام می کرد. اما در طی سال های اخیر به دلیل کمبود نیروی مورد نیاز خود از طریق آزمون استخدامی متقاضیان را جذب آموزش و پرورش می کنند. داوطلبانی که واجد شرایط هستند می توانند نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند. افراد با مطالعه دفترچه ثبت نام استخدامی آموزش و پرورش از زمان ثبت نام، زمان برگزاری، هزینه ثبت نام، رشته های مورد نیاز برای جذب و... اطلاع کسب می کنند. 

 

 

منبع: تاریخ ثبت نام آزمون استخدامی معلمی آموزش و پرورش

نحوه ثبت نام کنکور

 

متقاضیان پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی و فیزیک، زبان های خارجه و هنر از طریق شرکت در آزمون سراسری می توانند به دانشگاه های سراسر کشور ورود کنند. افراد می بایست ابتدا با مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور از تمامی مراحل شرکت در این آزمون همانند مدارک لازم، شرایط، منابع، زمان برگزاری و زمان ثبت نام اینترنتی کنکور اطلاع کافی یابند و با مراجعه به سایت سنجش اقدام به ثبت نام اینترنتی نمایند. در مقاله ذیل، نحوه ثبت نام کنکور را به طور کامل ارائه داده ایم.

  • وارد سایت سنجش به نشانی sanjesh.org شوید.
  • بر روی گزینه ″سراسری″ کلیک نمایید.
  • لینک خرید سریال ثبت نام آزمون سراسری را انتخاب نمایید.
  • در صفحه ای که باز می شود بر روی لینک ″سیستم حرید سریال ثبت نام آزمون سراسری″ کلیک نمایید.
  • در این مرحله گزینه ″سریال ثبت نام آزمون سراسری″ را انتخاب کنید.
  • اطلاعات خواسته را وارد نمایید سپس بر روی گزینه ″تایید و ادامه″ کلیک کنید.
  • در صورت صحت اطلاعات، گزینه ″ادامه روند پرداخت″ را انتخاب نمایید.
  • اطلاعات کارت بانکی دارای رمز دوم را وارد کنید و بر روی گزینه ″پرداخت″ کلیک نمایید.
  • در این مرحله سریال ثبت نام ازمون سراسری را از سامانه دریافت کنید.
  • به صفحه ابتدایی بازگردید و گزینه سیستم ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری 1403 را انتخاب نمایید.
  • در صفحه ای که باز می شود بر روی گزینه ″ثبت نام″ کلیک نمایید.
  • در این مرحله اطلاعات خواسته شده را به صورت دقیق و صحیح وارد نمایید و بر روی گزینه ″عضویت″ کلیک کنید.
  • کد ارسال شده از سامانه را وارد نمایید.
  • در این مرحله ثبت نام تکمیل شده است سپس بر روی گزینه ″به صفحه ورود بروید″ کلیک نمایید.
  • اطلاعات خواسته شده و کد امنیتی را وارد نمایید و بر روی گزینه ″ورود″ کلیک کنید.
  • عکس خود را طبق فرمت خواسته شده در سیستم بارگذاری نمایید.
  • سپس بر روی گزینه ″انتخاب تصویر″ کلیک کنید.
  • اطلاعات کاربری را تکمیل نمایید و گزینه ″تایید اطلاعات″ را انتخاب کنید.
  • در این مرحله ″اطلاعات سکونت″ را تکمیل نمایید.
  • در این مرحله می توانید در صورت نیاز، رمز عبور خود را تغییر دهید.
  • به صفحه اصلی ثبت نام بازگردید و با انتخاب گزینه ثبت نام ازمون سراسری از سمت راست، گزینه ″سراسری″ را بفشارید.
  • در این مرحله بخش اطلاعات هویتی را تکمیل نمایید و بر روی گزینه ″مرحله بعد″ کلیک کنید.
  • اطلاعات تماس و سکونت را تکمیل نمایید و گزینه ″مرحله بعد″ را انتخاب کنید.
  • سوابق تحصیلی را تکمیل نمایید و بر روی گزینه ″مرحله بعد″بفشارید.
  • در مرحله بعد وارد سایت my.medu.ir شوید و کد سوابق تحصیلی دیپلم یا پیش دانشگاهی را دریافت کنید.
  • نقش دانش آموز را انتخاب کنید و با درج کد ملی وارد سامانه شوید و کد سوابق تحصیلی خود را دریافت نمایید.
  • سپس به صفحه ثبت نام برگردید و با تکمیل بخش سوابق تحصیلی بر روی ″گزینه مرحله بعد″ کلیک کنید.
  • در این مرحله بخش مشخصات آزمون را تکمیل کنید و گزینه ″مرحله بعد″ را انتخاب نمایید.
  • بخش مربوط به سهمیه را تکمیل نمایید و وارد مرحله بعد شوید.
  • اطلاعات تکمیلی را کامل نمایید.
  • در صورت صحت اطلاعات، بر روی گزینه ″ثبت نهایی اطلاعات″بفشارید.
  • در آخر، پیغامی مبنی بر اینکه ثبت نام شما با موفقیت همراه بود دریافت می کنید و می توانید سوابق ثبت نام را مشاهده نمایید.

 

 

منبع: مراحل و نحوه ثبت نام آزمون سراسری

انتخاب رشته آزمون دکتری هنر

 مشاوره انتخاب رشته کنکور دکتری هنر 1403

در زمان انتخاب رشته کنکور دکترا دانشگاه های سراسری و زمان انتخاب رشته دکترای تخصصی آزاد داوطلبان با چرایی های بسیاری مواجه می شوند که نیازمند پاسخ تخصصی است. چنانچه نیازمند گفت و گو با مشاوران باتجربه مشاوران برتر باشید، می توانید با فشردن دکمه "رزرو مشاوره تلفنی" با کارشناسان ما مشاوره تلفنی داشته باشید.

علاوه بر مشاوره تلفنی، تیم مشاوره تحصیلی مشاوران برتر اقدام به راه اندازی شبکه های اجتماعی همانند کانال تلگرام مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوران برتر نموده است که علاقمندان می توانند به عضویت درآیند و خبرهای مهم تحصیلی را دریافت نموده و به خانواده بزرگ مشاوران برتر محلق شوند.

گفتنی است به سوالات مندرج در بخش دیدگاه ها نیز کارشناسان ما پاسخ کامل خواهند داد و راهنمای شما عزیزان در آزمون دکتری تخصصی خواهیم بود تا با کسب رتبه قبولی آزمون دکترا به مصاحبه ازمون دکتری راه یافته و پذیرفته نهایی شوید.






منبع: انتخاب رشته ازمون دکتری رشته هنر

انتخاب رشته آزمون دکتری کشاورزی و منابع طبیعی

انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد کشاورزی و منابع طبیعی 1403

در دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه های سراسری و دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد لیست رشته های زیادی در زیرمجموعه گروه کشاورزی و منابع طبیعی قرار گرفته است که روش انتخاب رشته هر یک از این رشته ها متفاوت از سایر رشته ها می باشد، زیرا ظرفیت اختصاص داده شده، تعداد متقاضیان شرکت کننده و... در رشته های مختلف متغیر است و نیاز به بررسی جامع و سپس اولویت بندی هر یک از انتخاب ها دارد. از همین رو کارشناسان مشاوران برتر آماده راهنمایی و انتخاب رشته تمام رشته های زیرمجموعه کشاورزی می باشند. 

 

 

منبع: انتخاب رشته آزمون دکتری کشاورزی و منابع طبیعی

شرایط ثبت نام کنکور دکتری

 

کنکور دکتری از جمله آزمون های مهم و چالش برانگیزی می باشد که هر ساله توسط سازمان سنجش برگزار می گردد. علاقمندان برای ورود به مقطع دکتری تخصصی می بایست مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را نیز گذرانده باشند تا بتوانند در آزمون دکتری شرکت نمایند. افراد می بایست دارای شرایط خاصی باشند تا در هنگام ثبت نام و نام نویسی آزمون دکتری مشکلی جهت شرکت در آزمون نداشته باشند. در مقاله که ارائه شده است تمامی شرایط ثبت نام کنکور دکتری را برای آگاهی شما عزیزان به نگارش درآورده ایم.

شرایط ثبت نام آزمون دکتری به دو بخش عمومی و اختصاصی تقسیم بندی می شود.

شرایط ثبت نام کنکور دکتری 1403

متقاضیان شرکت در آزمون دکتری تخصصی می توانند پس از انتشار دفترچه ثبت نام کنکور دکترا از تمامی اطلاعات لازم جهت نام نویسی از جمله مدارک،شرایط، نحوه ثبت نام، زمان برگزاری و... آگاه شوند. داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند بایستی دارای شرایط لازم باشند. شرایط نام نویسی در کنکور دکتری به دو بخش عمومی و اختصاصی تقسیم بندی می شود که در صورت نبود هر کدام از آن ها فرآیند ثبت نام و گزینش دچار اختلال خواهد شد. در اینجا برای آگاهی شما عزیزان ما به شرایط لازم جهت نام نویسی در آزمون دکترا خواهیم پرداخت.

 

 

 

منبع: شرایط ثبت نام آزمون دکترا

مشاوره تلفنی دکتری

 برنامه ریزی تلفنی دکتری

استفاده از یک برنامه راهبردی و هدفمند در مسیر کسب موفقیت آزمون دکتری، بسیار کارساز است و از آن جا که در عصر کنونی حضور در موسسات حضوری برای داوطلبان دشوار است؛ مرکز مشاوره تحصیلی و تلفنی مشاوران برتر آماده ارائه تمام خدمات به صورت آنلاین می باشد.

برای رزرو برنامه ریزی درسی و پشتیبانی اختصاصی آزمون دکتری چگونه اقدام کنیم؟ یکی از حسن های همکاری با مشاوران متخصص دکتری این است که مطالعه شما طبق روال خاصی پیگیری می شود و با برنامه ریزی منظم درسی برای شرکت در آزمون آماده می شوید. برای رزرو برنامه ریزی آزمون دکتری می توانید از طریق کانال تلگرام مشاوران برتر و پیج اینستاگرام مشاوره تحصیلی و تلفنی مشاوران برتر با ما در ارتباط باشید. خدمات ارائه شده در زمان برنامه ریزی و پشتیبانی تحصیلی دکتری شامل موارد ذیل می باشد:

  1. مشاوره و پشتیبانی آزمون توسط مشاور رتبه برتر کنکور دکتری
  2. برنامه ریزی شخصی سازی شده دکترا
  3. افزایش ساعت مطالعه
  4. افزایش تمرکز 
  5. بالا بردن سطح تراز 
  6. آموزش اصول صحیح مطالعه و مرور
  7. معرفی بهترین منابع کنکور دکتری
  8. پیگیری و تماس مداوم مشاور
  9. و...

 

 

منبع: مشاوره تلفنی و تحصیلی ازمون دکتری

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد