x تبلیغات
مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران برتر

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک خاورمیانه

 بانک خاورمیانه یک بانک خصوصی است که مانند سایر بانک ها در چرخه اقتصاد برای جذب نیرو در کادر متخصص خود اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می کند. این آزمون در دو مرحله برگزار می شود و تفاوت آن با سایر بانک ها معمولا در این است که در مرحله اول این آزمون است که به جای آزمون کتبی از بررسی مدارک و رزومه استفاده می شود.

زمان ارسال مدارک در اطلاعیه ای از سمت بانک تعیین می شود و متقاضیان می بایست طبق موارد ذکر شده در دفترچه راهنمای آزمون مدارک را آماده کرده و حتما در مهلت زمانی تعیین شده آن ها را در سایت ثبت نامی بانک بارگذاری کنند. پس از مرحله بررسی مدارک متقاضیانی که در این مرحله واجد شرایط بوده اند، برای مصاحبه حضوری به بانک خاورمیانه دعوت می شوند.

زمان برگزاری مصاحبه حضوری به بانک بستگی و معمولا بر اساس حروف الفبا از طریق تماس تلفنی به متقاضیان اعلام می شود. لازم به ذکر است که آزمون استخدامی بانک خاورمیانه از سال 98 به بعد دیگر برگزار نشده است و بانک تا به الان هیچ فراخوانی مبنی بر جذب نیرو منتشر نکرده است و حدس اینکه این بانک در چه زمانی اقدام به جذب نیرو خواهد کرد غیرقابل پیش بینی است و بستگی به نیاز شعب بانک مذبور دارد.

 

 

منبع: زمان ثبت نام آزمون استخدام بانک خاورمیانه

لیست رشته های کنکور سراسری

  با نزدیک شدن به تاریخ ثبت نام کنکور همه چیز جدی تر می شود و بایستی با رشته های دانشگاهی آشنا شوید. در این مقاله به معرفی کامل لیست رشته های کنکور سراسری (علوم انسانی، علوم تجربی، ریاضی و فیزیک، هنر و زبان) خواهیم پرداخت. 

 

منبع: لیست رشته های کنکور سراسری

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک اقتصاد نوین

 بانک اقتصاد نوین در دسته بانک هایی قرار می گیرد که ظرفیت استخدام و جذب نیروی قابل توجهی را نسبت به سایر بانک ها به خود اختصاص داده است و به طور معمول استخدام در این بانک به دو صورت با آزمون و بدون آزمون صورت می گیرد. به طور معمول بانک اقتصاد زمان مشخصی برای انتشار فراخوان جذب نیرو ندارد و انتشار فرخوان بانک اقتصاد نوین وابسته به نیاز کادر اداری و اجرایی برای تکمیل نیرو است و ممکن است گاها تا چند سال این بانک درخواست جذب نیرو نداشته باشد.

در روش پذیرش بدون آزمون استخدام بانک اقتصاد نوین داوطلبین می بایست به سایت رسمی این بانک مراجعه کرده و با تکمیل فرم درخواست همکاری و بارگذاری مدارک خواسته شده اقدام به ثبت نام کنند. این سبک پذیرش در دو مرحله انجام می شود و بانک اقتصاد نوین پس از بررسی مدارک و اطمینان از واجد شرایط بودن داوطب، او را برای مصاحبه حضوری و انجام باقی مراحل استخدام به بانک دعوت می کنند.

جالب است بدانید استخدام بانک اقتصاد نوین در بعضی از سال ها همراه با باقی ارگان های دولتی و از طریق ثبت نام آزمون استخدامی انجام شده است. اما تعداد دوره هایی که استخدام این بانک به صورت داخلی و بدون آزمون انجام شده بیشتر است. در سال 1401 بر اساس اعلام روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، داوطلبین می توانستند از 25 مرداد ماه تا 7 شهریور ماه 1401 برای بارگذاری مدارک و تکمیل فرم درخواست همکاری اقدام کنند.

 

 

منبع: زمان ثبت نام آزمون استخدام بانک اقتصاد نوین

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 دانشگاه آزاد در گذشته صرفا از طریق کنکور سراسری، جذب دانشجو داشته است. اما در سال های اخیر باتوجه به صندلی های خالی در دانشگاه های شهریه پرداز، اکثریت دانشگاه ها اقدام به جذب داشنجو به صورت بدون کنکور داشته اند و از جمله این دانشگاه ها، دانشگاه آزاد بوده است. این دانشگاه در حال حاضر به دو صورت باکنکور و بدون کنکور، اقدام به جذب دانشجو می کند. ملاک پذیرش دانشجو به صورت بدون کنکور، معدل کل و کتبی دیپلم می باشد و داوطلبان می توانند بدون محدودیت، در گروه آزمایشی مدنظر خود، به صورت بدون کنکور وارد دانشگاه آزاد شوند. در صورت بروز هر نوع سوال درباره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانید با رزرو مشاوره تلفنی تحصیلی با کارشناسان کارآزموده مشاوران برتر در ارتباط باشید.

 

 

منبع: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام آزمون استخدامی بانک اقتصاد نوین

 به طور معمول استخدام در بانک ها از طریق آزمون استخدامی صورت می گیرد اما می توان به بانک هایی مانند بانک اقتصاد نوین یا استخدامی بانک پاسارگاد نیز اشاره کرد که برای استخدام آزمون کتبی برگزار نکرده و صرفا با بررسی مدارک و رزومه داوطلب اقدام به جذب نیرو می کنند. داوطلبین علاقمند به استخدام در بانک اقتصاد نوین پس از ثبت نام در سایت و بارگذاری مدارک و رزومه خود باید منتظر بررسی مدارک باشند.

بانک پس از بررسی مدارک و در صورت واجد شرایط بودن داوطلب با داوطلبین تماس گرفته و برای مصاحبه حضوری به شعبه مشخصی از بانک دعوت می کند. بر اساس اطلاعیه روابط عمومی بانک اقتصاد نوین متقاضیان استخدام در این بانک می توانند از بازه زمانی 25 مرداد ماه لغایت 7 شهریور ماه 1401 به انجام مراحل ثبت نام بپردازند.

 

 

منبع: ثبت نام آزمون استخدام بانک اقتصاد نوین

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

 آزمون استخدامی یکی از روش هایی است که به وسیله آن می توان وارد شغل های دولتی همچون (وزارت آموزش و پرورش، بانک ها و سایر دستگاه های اجرایی) شد. اما اشتغال به کار منوط به شرکت در آزمون ورودی می باشد. برای اینکه بتوانید ثبت نام آزمون ورودی استخدامی دستگاه های اجرایی را انجام دهید، بایستی هزینه آزمون استخدامی را پرداخت کنید.

پرداخت هزینه ثبت نام استخدامی دستگاه های اجرایی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و همزمان با تاریخ ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی می باشد. پس از پرداخت وجه ثبت نام در سامانه، شماره سریال ثبت نام برای شما ارسال می گردد و می توانید به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام بپردازید.

منبع: هزینه ثبت نام آزمون استخدام دستگاه های اجرایی

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک شهر

 متقاضیان استخدام بانک شهر باید قبل از ثبت نام به طور دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کرده و از شرایط و ضوابط آزمون مطلع شوند، سپس بعد از اطمینان از این که تمامی شرایط ذکر شده در دفترچه را دارند، باید به سایت مجری برگزار کننده آزمون مراجعه کرده و اقدام به انجام مراحل ثبت نام کنند. سپس در مرحله اول این آزمون که به صورت کتبی برگزار می شود شرکت کنند.

دفترچه راهنمای آزمون استخدامی بانک شهر همزمان یا چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود که در این دوره از آزمون، دفترچه 1 اردیبهشت منتشر شد. مهلت ثبت نام آزمون از 4 اردیبهشت ماه آغاز و تا 13 اردیبهشت ماه 1401 ادامه داشت و برعکس سال های قبل این زمان هیچ گونه تمدید مهلتی نداشت.

در مرحله بعد داوطلبینی که موفق به ثبت نام در آزمون شده باشند، باید برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند و یک پرینت از کارت خود گرفته و هنگام ورود به جلسه در دست داشته باشند. داوطلبین دقت فرمایند که در صورت نداشتن کارت ورود به جلسه نمی توانند در آزمون شرکت کنند. پس از شرکت در آزمون نوبت به اعلام نتیجه آزمون کتبی می رسد.

 

 

منبع: زمان ثبت نام آزمون استخدام بانک شهر

اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک پاسارگاد

 بانک پاسارگاد یکی از بانک های خصوصی و معتبر کشور است که به دو روش (آزمون ورودی و دریافت رزومه)، اقدام به جذب نیرو می کند. اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک پاسارگاد بسته به نوع پذیرش، متفاوت است. به صورت کلی استخدام در بانک ها، متناسب با نیاز بانک مربوطه می باشد و ممکن است به روش های گوناگونی اقدام به جذب نیرو نمایند و در هر صورت، روش جذب تمام بانک ها در سایت و شبکه های اجتماعی مشاوران برتر اطلاع رسانی می شود.

اعلام نتایج آزمون استخدام بانک پاسارگاد و یا نتیجه بررسی رزومه های داوطلبان از طریق سایت اختصاصی بانک منتشر می شود.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک پاسارگاد 1401

یکی از بانک های معتبر در ایران، بانک پاسارگاد است و روشن است که استخدام شدن در این بانک فرصتی مناسب است و متقاضیان خود را دارد. به طور معمول بانک ها از طریق برگزاری آزمون استخدامی اقدام به جذب نیر می کنند و بانک پاسارگاد ممکن است علاوه بر برگزاری آزمون استخدامی، از شیوه دریافت رزومه داوطلبان نیز برای جذب نیروهای مورد نیاز خود اقدام کند.

استخدام بانک پاسارگاد به این گونه است که متقاضیان باید به سایت رسمی این بانک به نشانی bpi.ir مراجعه کرده و اقدام به انجام مراحل ثبت نام جهت استخدام در این بانک کنند. سپس مراحل آزمون یا ارسال مدارک و رزمه را طی کنند و منتظز اعلام نتایج این بانک بمانند. در حال حاضر تاریخ مشخصی برای مشاهده نتایج آزمون استخدام بانک پاسارگاد اعلام نشده است و به محض انتشار هر نوع اخبار، از طریق مقاله حاضر و کانال های اجتماعی مشاوران برتر به اطلاعتان خواهیم رسانید.

 

 

منبع: اعلام نتایج آزمون استخدام بانک پاسارگاد

نحوه برنامه ریزی کنکور سراسری

 شما دوستان برای اقدام به نوشتن برنامه ریزی اصولی باید مدت زمانی که تا کنکور سراسری مهلت دارید را در نظر بگیرید. طبیعی است داوطلبی که مطالعه خود را از تابستان آغاز می کند، برنامه ای متفاوت از فردی که صرفا 4 ماه تا برگزاری کنکور زمان دارد، می بایست داشته باشد.

بعد از مشخص شدن مهلت شما تا زمان برگزاری کنکور سراسری، باید نسبت به توانایی خود شناخت پیدا نمایید. دوستان عزیز قطعا برای شما نیز پیش آمده به این موضوع فکر کنید چرا نمی توانید در یک ساعت به اندازه دوست خود مطالعه داشته باشید؟ 

قطعا توانایی و استعداد هر فردی در انجام امور مختلف متفاوت از افراد دیگر می باشد. راهکار چیست؟ با شناخت توانایی های خود (به وسیله تست های استعدادیابی و توانایی سنجی)، برنامه ریزی شخصی سازی شده همراه با اصول صحیح برنامه ریزی می بایست داشته باشید. در این باب می توانید از کارشناسان مشاوران برتر که چندین سال است تجربه انجام برنامه ریزی را دارند کمک بگیرید.

باتوجه به مدت زمانی که وقت دارید و توانایی خود (مثلا 5 ساعت می توانید در طول روز مطالعه داشته باشید یا 3 ساعت، استعداد شما در کدام دروس کمتر است و کدام دروس بیشتر است، میزان تسلطتان در کدام نوع روش های مطالعاتی است و...)، برنامه کوتاه مدت تعیین کنید و در صورتی که اصول برنامه ریزی را نمی دانید به مطالعه مقاله "معرفی بهترین مشاوران کنکور سراسری" بپردازید.

 

 

منبع: برنامه ریزی کنکور سراسری

ثبت نام آزمون استخدامی بانک پاسارگاد

 شغل بانکداری و استخدام بانک ها علاقمندان زیادی را به سوی خود جذب می کند. یکی از بانک های خصوصی موفق در کشور ایران، بانک پاسارگاد است که هر چند سال یک بار، به منظور جذب نیروی کارآمد و متخصص مانند سایر بانک ها، آزمون استخدامی بانک پاسارگاد را برگزار می کند. این بانک ممکن است از آزمون کتبی یا ارسال رزومه برای پذیرش و جذب نیرو استفاده کند که در زمان مقرر از طریق سامانه استخدام بانک پاسارگاد اطلاع رسانی می شود و متقاضیان واجد شرایط می توانند اقدام به ثبت نام آزمون استخدامی بانک پاسارگاد نمایند.

 

 

 

منبع: ثبت نام آزمون استخدام بانک پاسارگاد

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد