x تبلیغات
مشاوره تحصیلی تلفنی مشاوران برتر

ثبت نام آزمون استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش

 چنانچه پیگیر اخبار آزمون های استخدامی باشید، حتما در جریان تغییرات جدید آزمون استخدامی آموزش و پرورش قرار دارید. آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 1401 از آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی جدا شد. همچنین برای سمت های شغلی مختلف، آزمون مجزا اختصاص یافت.

اخبار حاکی از آن است که پس از برگزاری آزمون استخدام آموزگاری و دبیری، آزمون استخدامی معلم پرورشی و مشاوران مدرسه را در پیش داریم که متقاضیان می توانند، در زمان ثبت نام، ضمن مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی مربی پرورشی در صورت داشتن شرایط خواسته شده، نام نویسی خود را تکمیل نمایند. 

 

 

منبع: ثبت نام آزمون استخدام مربی پرورشی آموزش و پرورش

کارنامه نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت

 پس از انتشار نتایج نهایی دکتری، کارنامه علمی دکتری رشته های علوم پزشکی نیز به انتشار در می آید و در کارنامه مذکور، نمره خام، تراز، نمره کتبی، نمره آخرین فرد دعوت شده به مصاحبه، رتبه در سهمیه، رتبه کل، نمره مصاحبه، نمره نهایی، رتبه داوطلب و رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در هر انتخاب و... قابل مشاهده است.

به عبارت دیگر این کارنامه مشابه کارنامه نهایی آزمون دکتری وزارت علوم می باشد و جزئیات تمام فرآیند آزمون شما در کارنامه نامیرده مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است. در حال حاضر زمان انتشار کارنامه علمی دکتری وزارت بهداشت مشخص نمی باشد و به محض انتشار اخبار موثق، مقاله حاضر به روز می شود.

 

 

 

منبع: کارنامه نهایی کنکور دکتری وزارت بهداشت

نحوه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

 آزمون دکتری وزارت بهداشت در رشته هایی همچون علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی، دندانپزشکی و... برگزار می گردد و داوطلبانی که تمایل به ثبت نام در این مقطع تحصیلی داشته باشند، بایستی نسبت به مطالعه دفترچه ثبت نام پرداخته و سپس به سایت سنجش پزشکی مراجعه نمایند و با پرداخت هزینه نام نویسی، سایر مراحل را طی کنند. در ادامه راهنمای ثبت نام کنکور دکتری وزارت بهداشت را درج نموده ایم و با الگو گرفتن از مراحل ذیل می توانید نسبت به تکمیل ثبت نام اقدام نمایید.

 

 

 

منبع: شیوه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

  ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی همچون ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش، ثبت نام آزمون استخدامی و... یک مرتبه در سال انجام می شود. معمولا در اکثر سال ها آزمون استخدامی بخش غیردولتی به منظور جذب شدن نیرو، برای کار کردن در شرکت ها و فعالیت در سازمان های تجاری، صنعتی، دانش بنیان و... برگزار می شود. داوطلبانی که می خواهند در آزمون استخدام بخش خصوصی شرکت کنند، باید شرایط آزمون استخدامی را داشته باشند. مواردی همچون شرایط و زمان ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی در دفترچه راهنمای ثبت نام استخدامی بخش خصوصی اعلام می شود.

 

 

 

منبع: وقت ثبت نام آزمون استخدامی بخش های خصوصی

ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی

 داوطلبان بایستی پس از پایان مهلت ثبت نام، خود را برای شرکت در آزمون سه مرحله ای (شخصیت شناسی، تخصصی و مصاحبه) آماده سازند. به طور معمول، جزییات مربوط به تاریخ برگزاری این آزمون ها، همزمان با شروع فرآیند ثبت نام، اعلام می گردد. در بندهای آتی، تاریخ دقیق ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی را ذکر کرده ایم.

متقاضیان دارای شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی، باید در بازه زمانی معین، جهت انجام مراحل نام نویسی به آدرس سایت مربوطه، مراجعه کنند. طبق آخرین اخبار منتشر شده از سوی دبیرخانه آزمون استخدامی بخش خصوصی، مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی 1401 از تاریخ 18 تیر ماه آغاز شده و تا تاریخ 31 تیر ماه ادامه داشته است.

 

 

 

منبع: نام نویسی آزمون استخدامی بخش خصوصی

ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور

 در سال های قبل شاهد ارائه رشته های پیراپزشکی بدون آزمون در برخی دانشگاه های سراسری کشور و بدون پرداخت شهریه بودیم که این موضوع حتی مشاوران مرکز مشاوره تلفنی مشاوران برتر را به شگفتی واداشت. این رشته ها در سال 96، 97 و 1401 در دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری (به صورت کاملا قانونی)، ارائه شدند و داوطلبانی که دارای شرایط ثبت نام بودند، امکان ورود بدون کنکور به رشته های پیراپزشکی را داشتند.

تیم نویسندگان مشاوران برتر برای سهولت دسترسی شما عزیزان، لینک دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته، لیست رشته ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده است و با مراجعه به صفحه 209 و 210 دفترچه انتخاب رشته کنکور سال 1401، صفحه 185 دفترچه انتخاب رشته آزمون سراسری سال 97 و صفحه 122 دفترچه انتخاب رشته کنکور سال 96 می توانید اطلاعات مندرج در این مقاله را به طور موثق مشاهده نمایید.

 

 

 

منبع: نام نویسی پیراپزشکی بدون کنکور

تدریس خصوصی و کلاس آنلاین زبان انگلیسی امتحانات نهایی

 همان طور که می دانید زبان انگلیسی زبان بین المللی می باشد، پس یادگیری این زبان در هر کجای دنیا کمک کننده است. از این رو یادگیری زبان انگلیسی در سیستم آموزشی کشور ما نیز لحاظ گردیده است. یادگیری زبان برای تمامی محصلان و در هر مقطعی به خصوص دانش آموزان امتحانات نهایی بسیار حائز اهمیت است زیرا یکی از دروس امتحانات نهایی "درس زبان" می باشد. از آن جایی که اکثریت دانش آموزان در این درس مشکل دارند و شرایط شرکت در کلاس های حضوری یا خصوصی آموزش زبان را ندارند، فراگیری کلاس آنلاین زبان انگلیسی برای این دسته از عزیزان بسیار مفید واقع خواهد شد. ما در این مقاله برای شما عزیزان در راستای تدریس خصوصی و کلاس آنلاین زبان انگلیسی امتحانات نهایی مطالبی را گردآوری کرده ایم که خواندن آن خالی از لطف نخواهد بود.

 

 

 

منبع: تدریس خصوصی و کلاس مجازی زبان امتحانات نهایی

نحوه ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

 

 متقاضیان ثبت نام که دارای مدرک کارشناسی یکی از رشته های گروه های آزمایشی تجربی و ریاضی باشند، برای نام نویسی باید به سایت رسمی دانشگاه علوم پزشکی تهران مراجعه نمایند و فرم تقاضانامه ثبت نام (قابل دریافت از جدول فوق)، را تکمیل نمایند. پس از تکمیل نمودن فرم نیز باید نسخه اسکن شده آن را در سایت اینترنتی ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی مجددا بارگذاری نمایند.

 

 

منبع: روش ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

سایت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

 آزمون لیسانس به پزشکی راهی به جز ثبت نام ازمون سراسری و آزاد، برای ورود به رشته های پزشکی می باشد و فارغ التحصیلان دارای مدرک کارشناسی و شرایط مورد نیاز ثبت نام می توانند از طریق این آزمون وارد رشته های پزشکی شوند. در صورتی که اطلاعاتی از لیست رشته های گروه پزشکی ندارید می توانید مقاله معرفی رشته های پزشکی را مطالعه نمایید.

 

 

منبع: سایت ثبت نام کنکور لیسانس به پزشکی

برنامه ریزی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  می دانید که اگر استخدام در آموزش و پرورش و ورود به دانشگاه فرهنگیان را در ذهن خود می پرورانید، یکی از راه های تحقق این علاقه، شرکت در امتحان استخدامی می باشد. برای قبولی در آزمون استخدامی، برنامه ریزی آزمون استخدامی آموزش و پرورش و مطالعه منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ضرورت دارد. از همین رو مقاله حاضر را به موضوع "برنامه ریزی درسی آزمون استخدامی" اختصاص داده ایم.

برنامه ریزی آزمون استخدامی، سهولت درس خواندن را در پی دارد به این دلیل که مشاور و پشتیبانی باتجربه تمام مدت همراه شما است و پاسخگوی تمام چالش های و سوالاتتان است. برنامه ریزی درسی روزانه باعث مشخص بودن وضعیت درسی هر روز می باشد و برنامه ریزی درسی ماهانه نیز مسیر مطالعاتی شما را روشن می کند.

 

 

منبع: برنامه ریزی آزمون استخدامی آموزش پرورش

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد