آزمون استخدامی بانک ایران زمین در سال های مختلف و  زمان های متفاوت باتوجه به اعلام نیاز شعب این بانک در دو مرحله برگزار می شود. علاقمندان شرکت در آزمون استخدامی بانک ایران زمین با در نظر گرفتن این که آیا واجد شرایط استخدام در این بانک هستند و از همه ی شرایط عمومی و اختصاصی تعیین شده توسط بانک برخوردار هستند یا خیر می توانند اقدام به نام نویسی در زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک ایران زمین نمایند.

معمولا زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک ایران زمین برای جاماندگان تمدید می شود.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک ایران زمین 1401

هر سال با شروع زمان ثبت نام آزمون استخدامی، دفترچه ای منتشر می شود که  زمان برگزاری آزمون، شرایط، مدارک، منابع و... را به اطلاع داوطلبان می رساند. داوطلبان با مراجعه به سایت رسمی بانک ایران زمین می توانند اقدام به دانلود دفترچه و مطالعه آن نمایند تا از داشتن شرایط، مطلع گردند.

داوطلبان می بایست در حد فاصل بین ثبت نام آزمون استخدامی بانک ایران زمین تا زمان برگزاری آن، خود را با مطالعه منابع که در اطلاعیه ثبت نام ذکر شده است، به خوبی آماده شرکت در آزمون کنند. لازم به ذکر است که زمان و مکان دقیق برگزاری آزمون کتبی در کارت ورود به جلسه آزمون ذکر شده است که داوطلبان تا بیست و چهار ساعت قبل از شروع آزمون با مراجعه به سایت ثبت نامی و ورود به پروفایل خود آن را دریافت کنند.

از آنجایی که در دوره های قبل آزمون استخدامی این بانک در نیمه دوم سال برگزار می شد پیش بینی می شود امسال نیز در صورت برگزاری آزمون در همان محدوده نیمه دوم سال برگزار شود. در حال حاضر خبر موثقی درباره تاریخ ثبت نام آزمون استخدامی بانک ایران زمین منتشر نشده است و به محض انتشار هر نوع اطلاعیه موثق، به اطلاع شما عزیزان خواهیم رسانید.

 

 

منبع: زمان ثبت نام آزمون استخدام بانک ایران زمین