مشاوره کسب و کار تلفنی 

افرادی که مشاوره شغلی نیاز دارند معمولا به 3 دسته تقسیم می شوند:

  1. افرادی که شغل مناسب خود را نیافته اند: این دسته از افراد از علایق و توانایی خود، اطمینان ندارند و به دنبال مشاور شغلی هستند تا بتوانند از علایق، استعداد و مهارت های خود را بیابند.
  2. افراد جویای کار: این دسته از اشخاص، از علایق و استعدادهای خود آگاه هستند و به دنبال شغلی متناسب با شرایط خود می باشند.
  3. مدیران و کارآفرین ها: صاحبان کسب و کارها در این ردیف قرار می گیرند و معمولا دغدغه اصلی آن ها افزایش درآمد و بزرگتر کردن کسب و کار می باشد.

چنانچه جزو هر یک از گروه های نامبرده باشید، گفت و گو با کارشناسان خبره می تواند برای شما مفید واقع گردد. مشاوره کارآفرینی، مشاوره مدیریت، مشاوره کسب و کار و مشاوره شغلی جزو گروه های پرمتقاضی مشاوره می باشد. یک کارآفرین باید از رموز گسترش کسب و کار آگاه باشد و یا یک فرد عادی باید بتواند در محیطی مشغول به کار شود که متناسب با شرایط جسمی و روحی وی باشد. 

کارشناسان مشاوران برتر آماده راهنمایی شما عزیزان در تمام زمینه های مرتبط به مشاوره شغلی، آزمون استخدامی بانک، آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، آزمون استخدامی آموزش و پرورش، آزمون استخدامی بخش خصوصی و... می باشند. به منظور دریافت مشاوره تلفنی بایستی بر روی دکمه (رزرو مشاوره)، بفشارید و منتظر تماس کارشناسان بمانید. همچنین با عضو شدن در شبکه های اجتماعی مشاوران برتر، جدیدترین اخبار استخدامی را دریافت خواهید نمود.

 

 

منبع: مشاوره شغلی آنلاین مشاوران